lenamarielle

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

HAHA SERIÖST

Av marielle grääs - 30 januari 2010 18:05

gled in på kissies blogg och kikade lite.

blir riktigt förvånad över att så många faktiskt tror

på allting hon skriver, enligt mig så har hon lyckats.


hon skrev något om unga mammor och en brud kommenterade följande:

- Håller med dej Kissie. Ni som blir upprörda får väl lägga av, det ligger ju lite sanning i det Alexandra säger.
De som får barn tidigt borde veta vilka konsekvenser som följer, det är bara göra abort.


en annan girl skrev såhär:

- Oavsett hur man vänder det så kommer vi att betala för dem. jobbar dem itne så får dem massa olika bidrag som vi skattebetalare står för, ex, bostadsbidrag, barnbidrag o s v. MEN jag tycker INTE ALLS synd om “unga mammor” jävla idioter som skaffar barn nu o skiter i att stå för konsekvenserna. Fan hur svårt är det att göra abort?! Inte ett dugg synd om alla “unga mammor” som sitter där hemma med ett/flera barn och klagar över hur svårt dem har det att betala hyran och ge barnen mat. Vad fan trodde dem?! att det skulle bli lätt o ha barn? en dans på rosor, sitta hemma o glassa framför tv och få pengar för det?! Hoppas ert liv riktigt suger!

 

jag kan bara skratta, låter som att en abort är lika lätt som

att gå och kissa. omfg, vilka idiotbrudar det finns i vårat samhälle.

förr i tiden var det ingen som höjde på ögonbrynet när 16-17 - åringar fick barn. blev bortgifta av familjen & fick stanna hemma med barnen.

 

men nu skriker alla högt i skyn och tycker att det är en konsekvens man ska ta.

man får inte ens yttra sig om att det är svårt med ekonomin, jobbigt att plugga eller dyrt med blöjor. för det tycker alla att man ska ta, det är man värd.

ner i skiten bara, ni har förtjänat det.

what? klart man ska få klaga lite, många valde att behålla sitt barn i unga år.

vad gör det? sen om dom måste leva på socialbidrag eller inte ska väl alla bara skita i, så länge dom vill barnens bästa. vill man ha barn så vill man, klarar man inte en abort så gör man inte. gå och dö alla hjärtlösa människor!

 
 
Kicki

Kicki

30 januari 2010 20:11

Ja endel undrar man ju vafan dom tänker med.. vilken jävla värld dom lever i! Allt kan hända, OAVSETT ålder. Min föredetta granne är 40+, blivit arbetslös och har två barn på 8 och 10 år och han måste gå på bidrag. SHIT HAPPENS. Hoppas det är de där jäklarna som blir drabbade!

http://ekogatan.blogg.se

 
Linda

Linda

31 januari 2010 15:05

Jag klarar inte ens av att läsa Kissies blogg. Det står så jävla mycket skit där.

Kan ni ses på onsdag? :)

http://jagochmina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marielle grääs - 1 december 2010 08:22

http://lenamarielle.blogg.se/   adressen till min nya blogg. jag pallar inte bloggplatsen längre, designen går aldrig att fixa precis sådär som jag vill ha den. man kan inte välja bland så många texsnitt osv, så jag bytte. hoppas ni är me...

Av marielle grääs - 29 november 2010 09:35


med nya sängkläder blev det en otroligt varmare känsla inne i sovrummet. nu ska jag bara hitta grejer till att måla om sängen. jag gillar inredning, det är bara det jag lägger pengar på. inredning och julian. jag köper aldrig saker till mig ...

Av marielle grääs - 28 november 2010 17:18


idag tog vi oss ut i kylan, jag och julle. han somnade rätt fort i vagnen påväg till jysk. inhandlade nya sängkläder, så otroligt mysigt. sovrummet börjar faktiskt ta sig i den form jag hade tänkt. ska måla sängen bara, hitta en vit mysa m...

Av marielle grääs - 27 november 2010 12:52


jag tror varenda jävel på facebook skrivit om vattnet i östersund. okej det är parasiter i det, kanske. och? alla har druckit det i en hel vecka då det förmodligen redan fanns. gah, jag fortsätter precis som vanligt. har redan haft den där skit...

Av marielle grääs - 26 november 2010 19:39


varit på stan idag, kom hem och julfixat lite. byter inte gardiner då jag tycker julgardiner inte är speciellt attraktiva. passar liksom inte in. köpte två filmer också, ska väl se någon av dom är det tänkt. imorgon jobbar christian så jag ve...

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards