lenamarielle

Alla inlägg under mars 2010

Av marielle grääs - 30 mars 2010 13:23

just nu läser jag lite kurser på utbildningshuset.

har sökt omvårdnadsprogrammet där som är på ett år med start 12:e april.

trodde aldrig jag skulle komma in av någon konstig anledning, men

idag fick jag brev. JAG KOM IN!

jag är verkligen superglad nu, äntligen får jag plugga till

något och inte bara en massa kurser hit och dit utan mål.

nu blir jag ju faktiskt något när jag är klar.

kan inte beskriva känslan jag har just nu.

allting flyter bara på för mig, och när allting går såhär

bra är jag rädd att något dåligt ska hända, eftersom det

inte kan gå bra hela tiden. haha jag är så patetisk.


jag är väldigt intresserad av psykiatri.

Av marielle grääs - 30 mars 2010 07:14

godmorgon hörrni!

idag ska jag på skolan, bussen går 07.30

vi ska hälsa på hos en skola som har en annorlunda pedagogik.

den ligger på frösön tror jag att det var.

imorgon ska vi till en helt annan skola som ligger i

sundsvall. jag, johan & roshbir tar oss en tripp dit.

känns bra att åka dit två gånger på mindre än en vecka, haha.


igår tvättade jag, shit vad smutskläder vi hade.

var dock tvungen att glida ner till tvättstugan då

våran tvättmaskin inte går att koppla in ännu.

kände mig som bambi på hal is i tvättstugan.

var ju ett år sedan vi sist tvättade så.

jobbigt var det, bära alla grejer dit och sen hem igen.

hade varit bättre om den varit i samma hus.

näe nu ska jag gå, tjingaling badring.


  

mina älsklingar -v-

Av marielle grääs - 29 mars 2010 20:00

yes, nu är jag tillbaka. ställde bort datorn ett tag eftersom

jag inte visste vart den skulle stå. fick ångest idag, var tvungen att koppla

in den. så nu ligger jag på golvet, haha. vad gör man inte för bloggen <3


tog bilder på lägenheten idag, allt är inte klart.

gardiner är inte köpta, hyllor och grejer ska upp på

julian's rum. men tänkte bjuda er på en sneekpeak.


  


  





som ni ser är julian's rum långt ifrån klart. det ska upp

lite mer saker på väggarna osv. sen kartongerna

ska till förrådet. men nu vet ni hur två av rummen

ser ut. vårat sovrum är inte speciellt fixat, så det får

ni se en annan gång. jag är iallafall skitnöjd hittills.     

Av marielle grääs - 27 mars 2010 06:31

julian vaknade som vanligt 05.30 imorse.

han har gjort det hela veckan, så jag var väl förberedd igår och

gick & la mig strax efter tio. nu ska vi snart på ikea, som jag har längtat.

vi åker väl härifrån runt åtta, så det blir perfekt.

nu tänkte jag ta en dusch, det är så förbannat kallt i den här lägenheten.

inga element verkar fungera, kuuul!

vi hörs när jag kommer hem, om jag orkar dvs.

PUSS!

  

Av marielle grääs - 26 mars 2010 14:58

ja ikväll ska ericsaade spela i åre.

varför bor jag inte där för? gaah.

jag vill också got damn.


  

Av marielle grääs - 26 mars 2010 10:48

såhär ser jag ut idag, inget avancerat. går omkring i myskläder och

ska plugga, packa upp, och försöka få lite ordning här hemma.

imorgon bär det av till ikea. andré kommer hit och passar julian.

vet inte om tea också skulle med. sen när vi kommer hem

ska chrippa&andré ut på roligheter. jag&tea stannar här och

myser med julian, ser en bra film och bara mår gött. 

btw, tapeten bakom mig på bilden är en fondvägg i vårat sovrum

jag älskar den verkligen. jag älskar hela lägenheten, yeeeey!

Av marielle grääs - 26 mars 2010 10:00

Timbaland feat. Katy Perry - If We Ever Meet Again


Rihanna - Rude Boy


Black Eyed Peas - Imma Be


Black Eyed Peas - Meet Me Halfway


Natasha Bedingfield - Pocket Full of Sunshine


Jakob Hellman - Vackert Väder


Mojje - Bara vi är vänner

Av marielle grääs - 25 mars 2010 09:01

åh vad jag älskar våran nya lägenhet.

den är trivsam, stor och har en härlig atmosfär.

vi har fått till det rätt fint, men det är lite kartonger

kvar att packa upp. mest kläder så det är skönt.

vårat nya soffbord blev förstört igår, repor osv.

samt vårat databord är helt pajj, haha.

det får man räkna med när man flyttar antar jag.

på lördag åker vi på ikea och handlar massa nya fina saker.

kommer lägga upp bilder när vi fått till det som jag

vill ha det. skulle tro att det blir till veckan.


nu ska jag klä på mig, gå och handla &

skriva frågor till montessoriskolan vi ska till på onsdag.


  

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards