lenamarielle

Alla inlägg under maj 2010

Av marielle grääs - 31 maj 2010 19:14

jag är så otroligt stolt över min chrippa.

idag blev han biträdande restaurangchef på max.

gosh vad allt flyter på bra, självklart mycket jobb och slit

bakom det hela, men det är de såå himla värt.

just nu känns det som våran lilla familj flyger genom

livet med världens medvind, det får låta skrytigt men

det skiter jag, vi är så lyckliga.

vi har redan stora framtidsplaner, och ingenting verkar gå

emot våra drömmar just nu.


  

Av marielle grääs - 29 maj 2010 20:28


imorgon är det morsdag, yey. jag och jullemannen åkte ner

på stan för att träffa mamma, adrian & antonio.

skulle egentligen till mami imorgon, men eftersom chrippa jobbat

så mycket nu har vi inte setts någonting, så imorgon får

vi förhoppningsvis 2 timmar tillsammans innan han sticker på jobbet igen. försöker leta efter min lypsyl, hittar den inte. panik!

min läppar brinner snart upp, gaah!


försökte även knäppa bilder på julian igår morse, men det

gick inte så bra. ville få me tröjan bättre, men han vägra.

böjde på sig precis hela tiden när jag tog kort, haha.


ikväll blir det ingen eurovision, jag som alltid kikar på de.

anna kom inte med, det sög ju. jag vet att eric hade gjort det.

har väl en annan favorit nu, men jag orkar inte vara uppe

och kika på resultatet ändå, julle vaknar alltid 04.30 nuförtiden.

beatet är förresten underbart.


  

Av marielle grääs - 27 maj 2010 20:39

hej alla happy people!

tänkte börja med att meddela att jag är trött.

i förrgår somnade jag på soffan klockan 19.00

vaknade halv nio, somnade om och sov till nästa morgon.

orkar knappt blogga, känns inte lika kul längre.

finns aldrig något intressant att skriva om.

eller jag har väl alltid saker att skriva, men ingen

jävel skulle orka läsa, haha.

imorgon börjar jag åtta, känns tungt.

är glad att det är fredag, äntligen helg.

julian fick förresten en skitsnygg t-tröja idag av daniel&zandra.

kom på posten, rakt ner i brevlådan. bild kommer imorgon.

nu ska jag se film, sen antagligen lägga mig sådär obegripligt tidigt igen.

tjao!


nu blev det ett sånt där meningslöst inlägg igen, jag orkar inte bry mig. 

Av marielle grääs - 24 maj 2010 19:50

jag har lyxat till det lite, tog nyss ett gudomligt efterlängtat bad.

ligger nu med ansiktsmask i fejset, bara gurkorna som fattas.

känner stelheten nu, fräscht!

funderar fortfarande på det här med tvättmaskiner och strumpor.

varför äter den bara ena strumpan och inte båda två av samma sort.

tänkte om det nu ändå är så gott.


ska kika tv nu, sen blir det sängen.

jag älskar att sova, längtar redan.


gosh vad det här skulle sitta fint nu <3  

Av marielle grääs - 23 maj 2010 19:31

Rebound - Hurricane

Afasi Och Filthy Feat. Snook - 1990 Nånting

Snook - Har du tänkt på din egen begravning

Sommarpojkarna - Oops vi gör det igen


Hercules - I Won't Say I'm In Love (Swedish)

Av marielle grääs - 20 maj 2010 20:09

yes, äntligen är jag tillbaka i bloggvärlden.

boven i dramat var voddler, fan vilket skitprogram.

gjorde så att vi inte kom in på internet, sjukt störande.


praktiken går bra, i like the old people.

dom gillar mig också som tur är.

har iallafall fått feta affärsidén nu som jag ska spinna vidare på.


idag fyller min lillebror adrian 10 år, grattis lillskit.

köpte två tröjor till honom, han blev skitnöjd.


jag & chrippa har en ny favorit. sjuktsjuktsjuktsjukt god!



Av marielle grääs - 19 maj 2010 11:45

Våran dator är störd, internet är också efterblivet! André kommer förbi idag för att fixa den, segt att skriva från mobilen. Julian har iallafall blivit sjuk, hostan är så hemsk att han spydde igår, stackarn. Sova blir det inte mycket av heller. Nätterna är riktigt hemska. Praktiken har börjat och jag vill verkligen inte missa något. Christian får därför vara hemma med honom tors&fre. Känns bra att jag inte missar alltför mycket. Nu ska jag kika tv, sen städa. Får se om jag skriver mera sen om datorn fixas. Puss så länge!

Av marielle grääs - 13 maj 2010 11:17

jag hatar röda dagar, tycker egentligen att dom är helt onödiga.

idag händer väl inte så mycket, ska hälsa på papi en sväng.

fick förresten en voddler-invite igår, shit vad glad jag blev.

synd bara att våra internet är fucked up. vi byter nog till fibernätet ändå.


igår var jag på skolan, pluggade från 08.30 till 15.00

har gjort klart en massa uppgifter nu, så det känns superskönt.

jag gillar word2007, mycket roligt man kan göra där.

på måndag börjar praktiken, blandade känslor om det faktiskt.

hoppas det blir roligt bara.


  

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards