lenamarielle

Alla inlägg under maj 2010

Av marielle grääs - 1 maj 2010 10:24

okey folket, sammanfattning av kvällen.

igår började vi hos marielle, jag blev klippt i luggen medans

dom andra fixade med maten osv.

vi inledde kvällen med ett spel, och ju längre in

i spelet vi kom desto svårare blev det att förklara orden, hmm.

ska väl tillägga att vi drack under tiden, haha.

nåväl, vi bytte spel till sanning eller konsekvens och alla blev

som galna. när man är nykter kör man bara sanning, men har man

alkohol i kroppen är det bevisat att konsekvens är så mycket mer populärt.

det var de som gällde liksom.

fick skjuts in till stan av zandramagnusson, och ställde

oss i den långa kön till olles. snacka om smockat, vi kom inte in.

jag tappade tålamodet, ville hem, fötterna led så fruktansvärt, jag

tog även av mig klackskorna, bra där. jävla snilleblixt.

in på subway kirra macka, sprang till bussen, slapp betala.

fick ett samtal där marielle berättade att alla dragit till G3.

hon bad mig hoppa av, men jag var så nöjd att jag hunnit

med bussen så det fanns inte en chans i världen att jag skulle av, haha.

kvällen var rolig, men jag missade hela poängen med valborg.

ingen majbrasa, jag är förtvivlad. idag jobbar chrippa, julle sover och

jag ska sätta mig i soffan och se avatar.


 

jag bjuder på bilden, trots att min hand ser enorm ut. 


Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards