lenamarielle

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av marielle grääs - 4 maj 2010 18:45

finns det något bättre än att komma hem till en helt nystädad

lägenhet? svårt att toppa kan jag lova. fick genast ny kraft då jag

klev in genom dörren. så duktig min älskling har varit innan han for på jobbet.


idag hade vi temadag på skolan, ägnade hela dagen åt döden.

fyfan, inte världens roligaste ämne. men konstigt

nog släppte jag hela dagen på skolan, och har inte tänkt

på det förrän nu. trodde jag skulle deppa hela kvällen, men icke.


förresten, bara två veckor kvar nu. två veckor kvar tills jag ska

praktisera på ett äldreboende. inte mitt förstahandsval direkt men jag får

helt enkelt bita ihop. vem vet, jag kanske gillar att vara där.

nu ska jag plugga, fan att jag aldrig kan göra saker i tid.

varför inte bara göra uppgifterna på en gång? gaaah!

nu ska jag drukna i plugg, hörs!

 

  

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards