lenamarielle

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

SOVRUMMET

Av marielle grääs - 29 november 2010 09:35

med nya sängkläder blev det en otroligt varmare känsla inne i sovrummet.

nu ska jag bara hitta grejer till att måla om sängen.

jag gillar inredning, det är bara det jag lägger pengar på.

inredning och julian. jag köper aldrig saker till mig själv längre, haha.

men det är roligt.

idag blir det skola, men först ska jag plugga, duscha & käka.

vi hörs senare. pussa!

 
 
Ingen bild

lollo

29 november 2010 14:39

Va fint det blev, fin tavla på din son inne i hörnet. tänkte bara höra hur det går för dig på itrim eller har du slutat där nu när du börjat fått hjälp med dina ätstörningar? tycker du är en grymt modig och tuff tjej! lycka till med allt!

 
MarielleGrääs

MarielleGrääs

1 december 2010 12:57

tack ska du ha :)
jag är kvar på itrim, men har inte varit där sen jag insåg min ätstörning. skulle vilja träna, men skolan tar alldeles för mycket tid just nu. men jag får aldrig mer "svälta" / banta mig själv, eftersom det triggar igång ett stört beteende.

tack så himla mycket :D

http://lenamarielle.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marielle grääs - 1 december 2010 08:22

http://lenamarielle.blogg.se/   adressen till min nya blogg. jag pallar inte bloggplatsen längre, designen går aldrig att fixa precis sådär som jag vill ha den. man kan inte välja bland så många texsnitt osv, så jag bytte. hoppas ni är me...

Av marielle grääs - 28 november 2010 17:18


idag tog vi oss ut i kylan, jag och julle. han somnade rätt fort i vagnen påväg till jysk. inhandlade nya sängkläder, så otroligt mysigt. sovrummet börjar faktiskt ta sig i den form jag hade tänkt. ska måla sängen bara, hitta en vit mysa m...

Av marielle grääs - 27 november 2010 12:52


jag tror varenda jävel på facebook skrivit om vattnet i östersund. okej det är parasiter i det, kanske. och? alla har druckit det i en hel vecka då det förmodligen redan fanns. gah, jag fortsätter precis som vanligt. har redan haft den där skit...

Av marielle grääs - 26 november 2010 19:39


varit på stan idag, kom hem och julfixat lite. byter inte gardiner då jag tycker julgardiner inte är speciellt attraktiva. passar liksom inte in. köpte två filmer också, ska väl se någon av dom är det tänkt. imorgon jobbar christian så jag ve...

Av marielle grääs - 24 november 2010 13:26


jag förstår inte grejen med att dricka på julafton? OKEJ om inga barn finns med i bilden och man tar en snaps till maten. men är inte julen barnens typ lyckligaste dag? ska man då behöva minnas sina närmsta släktingar fulla och odrägliga på d...

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards