lenamarielle

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

MARRIS FAVVIS + HATIS

Av marielle grääs - 16 oktober 2010 19:51

 


  • ikea, just för deras underbara saker. jag älskar stilen. synd bara att det inte ligger närmre så man kunnat handla oftare. nu blir det till att spara pengar innan jag har råd att åka dit och köpa alla saker jag har kikat på.
  • tapeter. dom kan förändra ett helt rum till det bättre. sen finns det så sjukt mycket och snygga att välja bland nuförtiden.
  • den här låten. jag bara älskar den, skön sång och bra innehåll.
  • inredning. jag märker hur mycket jag brinner för det. kan sitta i timmar på styleroom och bara älska vissa människor skapelser.

  


  • jag måste dissa linnea i idol. vad håller tjejen på med? att hon har en egen style är ju självklart. men det är den fulaste stilen jag nånsin lagt mina gröna ögon på. hon hör hemma på en teaterscen, hon sjunger ju knappt. skrattar och skriker. juryn diggar hennes "unika" stil och tycker att hon överraskar varenda gång. för mig är det en självklarhet vad jag ska få se av henne, alltid samma. och det är skit jag ser, ingenting annat.
  • människor som tror sig stå över andra. vad är det för fel på er? ni är inte bättre. inte ens bra enligt mig, människor som er borde komma ner på jorden och komma tillbaka till verkligheten.
  • stress, det finns inget värre än att stressa. dessvärre gör jag det alldeles för lätt och för ofta. måste gå en avstressar kurs eller något. har testat yoga, ingenting för mig. kanske ska börja meditera?
  • personer som alltid har en negativ inställning till allt. jag vill spy ner er, usch. varför kan man inte föra in lite positivitet in i livet? så jobbigt kan ni ändå inte ha det. och om ni haft det så finns det så många andra som har ett helt helvete bakom sig som ändå är dom gladaste människorna man kan träffa under sin livstid. jag tror bara ni inte vet hur ni ska bete er. jag vet, SLUTA LIPA! 
 
 
sara

sara

16 oktober 2010 21:48

Ja ikea är nice :)

http://dontworrybehappy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sandra Nilsson

16 oktober 2010 22:08

Heeey, jag är sjukt nyfiken på hur det går med vikten :D
Äter du fortfarande bara mat från itrim?
Krama om

 
Linda

Linda

16 oktober 2010 22:58

Jag tycker inte heller om Linnea i idol! Håller med dig fullständigt i det du skrev.

http://jagochmina.blogg.se

 
MarielleGrääs

MarielleGrääs

17 oktober 2010 14:37

sandra, ja jag äter fortfarande den maten. står still just nu, viktnedgången är 7 kg så jag är besviken. men jag ger inte upp, ska träna typ varje dag den här veckan, så jag hoppas jag får se ett ras snart ;)

http://lenamarielle.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sandra Nilsson

17 oktober 2010 17:40

Men jag tycker 7 kg är bra gjort ändå!
tycker du är jätte duktig som inte ger upp, det där kommer du klara Marielle, det vet jag!!! Hang in there!!!! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marielle grääs - 1 december 2010 08:22

http://lenamarielle.blogg.se/   adressen till min nya blogg. jag pallar inte bloggplatsen längre, designen går aldrig att fixa precis sådär som jag vill ha den. man kan inte välja bland så många texsnitt osv, så jag bytte. hoppas ni är me...

Av marielle grääs - 29 november 2010 09:35


med nya sängkläder blev det en otroligt varmare känsla inne i sovrummet. nu ska jag bara hitta grejer till att måla om sängen. jag gillar inredning, det är bara det jag lägger pengar på. inredning och julian. jag köper aldrig saker till mig ...

Av marielle grääs - 28 november 2010 17:18


idag tog vi oss ut i kylan, jag och julle. han somnade rätt fort i vagnen påväg till jysk. inhandlade nya sängkläder, så otroligt mysigt. sovrummet börjar faktiskt ta sig i den form jag hade tänkt. ska måla sängen bara, hitta en vit mysa m...

Av marielle grääs - 27 november 2010 12:52


jag tror varenda jävel på facebook skrivit om vattnet i östersund. okej det är parasiter i det, kanske. och? alla har druckit det i en hel vecka då det förmodligen redan fanns. gah, jag fortsätter precis som vanligt. har redan haft den där skit...

Av marielle grääs - 26 november 2010 19:39


varit på stan idag, kom hem och julfixat lite. byter inte gardiner då jag tycker julgardiner inte är speciellt attraktiva. passar liksom inte in. köpte två filmer också, ska väl se någon av dom är det tänkt. imorgon jobbar christian så jag ve...

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards