lenamarielle

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av marielle grääs - 16 juni 2010 19:06

  

idag har varit en bra dag, ni vet då allting bara känns underbart.

är ledig nu tills på måndag, lovely.  

eftersom alla jag frågat inte alls velat dricka i helgen då jag

är så jäkla pepp styrde man ihop en klassfest istället.

efter den blir det utgång, ser verkligen framemot det.

jag diggar min klass, den är så skön. alla är olika men smälter ihop

så bra tillsammans. gosh vad jag inte vill sluta skolan.


ikväll blir det lugnt, varit till papi också en sväng.

fick våfflor och sedan lirade vi fotboll.

julian älskar det, blir aldrig less.

kom hem, lillskrutten fick bada & jag är helt slut

orkar knappt hålla ögonen öppna, hur fan ska jag orkar greys ikväll?

aja, det går väl. imorgon ska jag plugga, har avstämning på fredag, känns bra.

puss!

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards