lenamarielle

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av marielle grääs - 30 juni 2010 22:15

nu är jag klar, efter 3 timmars pluggande, med inräknade kisspauser!

hängde precis tvätten, känner att sängen lockar något otroligt.

skola all day imorgon, känns bra. jag är redo för mina avstämingar.

måste upp tidigt imorgon, duscha, fixa julle, dagis, skola. pju..

innan sängen blire lite skön musik.

puss!



Av marielle grääs - 30 juni 2010 16:02

fan vad jag är onyttig hela tiden, blir galen på mig själv.

varför köpte jag en paj på prix alldeles nyss, varför?

jävla skitaffärer, bara lockar mig hela tiden.


julian mår bra, alla prickar är borta. bara en kvar nu, det blir dagis imorrn.

jag ska på skolan, har avstämingar. tror ni att jag hunnit långt?

tss, jag kommer faila. bradär!

jag är så stressad hela tiden vilket gör att jag blir

trött, får huvudvärk somnar på soffan så fort

julian somnar över dagen och jag har direkt sumpat min chans

till att plugga. får fan skylla mig själv, usch!


 

har kommit in i svartvit period, måste in med lite färg snart. 

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards