lenamarielle

Alla inlägg under juni 2010

Av marielle grääs - 8 juni 2010 21:17

haha jag vet att jag ser totalt efterbliven ut på bilden, ville

bara slänga upp något nytt. jag har tappat fokus nu.

måste blogga måste blogga punkt!  

är så otroligt jäkla nöjd, lärde mig lite nya grejer

på systemkameran idag, tog bara ett år för mig

att lista ut hur man fick till svartvita bilder, bra där marrsing.

självklart är det en massa mer molijokks man kan justera, men

jag var tvungen att springa till bussen efter att jag tagit lite pics.


jobbat idag, riktigt mysigt faktiskt. mindre mysigt att jag börjar

sju imorgon, men slutar man 14.00 är det inget att klaga över.

vet inte alls vad jag ska göra nu, chrippa sover i soffan

kanske ska kika på honom ett tag, sötproppen.

puss så länge.

Av marielle grääs - 2 juni 2010 19:54


En intensivt krämig fuktighetsbevaring för hela kroppen
med fräsch doft av satsumas. Lämplig för normal hud.
Pris: 165 kr
Mängd: 200 ml
 
idag införskaffade jag världens underbaraste body butter.
den luktar så sjukt jäkla gott alltså.
härlig frisk doft av satsumas.
är du som jag svag för ljuvliga dofter, då kommer
du att älskar den här.

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards