lenamarielle

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av marielle grääs - 23 januari 2010 19:54

nu har jag lagt     och ska snart ta mig ett   efter det tänkte jag  lite med chrippa. och lira lite   men sen är det nog dags att   

Av marielle grääs - 23 januari 2010 19:47

Till: Mamma
Sms: Ringer dig lite senare. Tar hand om morgonståndet ;)
Svar: Usch så du säger. Det är inte likt dig.


Förklaring: En vän ringde på morgonen precis när jag skulle in i duschen. Skulle skoja men honom lite men jag skojade med morsan istället av misstag.
/Peter

 

Till: Pappsen
Sms: Hade oskyddat sex med Tobbe igår. Fan vad jag ångrar mig. Det går ju rykten om att han har klamydia. Kan inte du bli med när jag ska testa mig? Vågar inte gå själv.
Svar: Det är nog bäst om du pratar med mamma om det här.


Förklaring: Finns det något mer pinsamt? Pappa vart nog ganska chockad när hans lilla flicka plötsligt visade en helt annan sida av sig själv. Kan säga att det var ganska tryckt stämning vid middagsbordet den kvällen. Vågade inte se honom i ögonen på hur länge som helst.
 scrolla ner.
Till: Mamma
Sms: Shiiet Jag och Fredrik hade sex i morsans säng igår, hoppas inte hon får reda på det :S
Svar: Men Sophie... jag tror att vi ska ta ett snack när jag kommer hem. Du har utegångsförbud i två veckor och byt mina lakan nu!


Förklaring: Jag skulle skicka till min bästa kompis men det hamnade hos mamma i stället! Har fortfarande utegångsförbud och det blev ett jävligt långt snack när hon kom hem.

Av marielle grääs - 23 januari 2010 18:33

bor en sött litten flikka varz namn är marielleforss.

hon är min vänn, & jag gilar at leca med hene.

desutåm är hon gallet snyg, och laggar mat som en gudina.

när jagg blir stor vill jag bli såm hene. pus


 

Av marielle grääs - 23 januari 2010 18:29

JAG VAR VÄLDIGT INTRESSERAD AV DESSA PRYDNADSGRENAR IGÅR.

Av marielle grääs - 23 januari 2010 11:30

  





 


 







     

gårdagen kan inte beskrivas i ord.

men jag gör ett försök.

vi började med middag hos mariellef, med massa roligt folk.

började bli på lyset och lekte att vi var fotomodeller, haha.

blev ännu mer på lyset och tyckte att alla bilder som togs

var utomordentligt snygga. stressade iväg till 22.15 bussen, checka så att alla

var med, sen sjöng vi liv i bussen påväg in till stan.

hoppade av och splittrades, jag till olearys, resten till G3.

fick v.i.p biljett av fatna som stod i garderoben, och jag skröt och trodde

jag var cool. insåg sen att jag var lite väl överdriven.

hade tråkigt, så jag tog mitt pick och pack påväg mot donken.

halvvägs dit kommer jag på att jag inte gillar den maten längre, och

hade andré&henke hack i häl efter mig.

dom vill kolla så att jag tog mig på bussen safe.

försökte skaka av mig dom, men han är envis min bror.

tillslut lyckades jag övertala honom att jag klarar mig själv, så jag släpptes

ur sikte, haha.

subway nästa, träffade roligt people.

ringde mariellef och meddelade att jag skulle hem

med 00.15 bussen. hon ville också dra, och följde med

fick problem med att betala med kortet på bussen, skapade lång

kö, jag garva hon var förbannad. jag fick gå fram och betala, hon kom in.

rockers satt vid oss och trodde dom var tuffa, jag bad dom hålla tyst.

åkte långa vägen, lyssnade på musik, ingen fick störa.

vinkade av mariellef & amandan.

klev av bussen, gick hem, möttes av chrippa i dörren.

berättade för honom lite om kvällen, sen blev jag trött.

borstade tänderna, somnade på 2 sek.


sammanlagt rolig kväll.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards