lenamarielle

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av marielle grääs - 24 januari 2010 20:07

Sammanfattning av år 2009


ÅRET:
Hur har året nollnio varit för dig? - riktigt najs
Bättre än förra året?  - näe
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? självklart
Har du flyttat under år nollnio? - nope
Har du hittat en ny låt som du älskar? - ooohja

Har du druckit alkohol? - sådär

Har du kysst en främling? - nej


KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit nollnio? - underbar
Har du varit kär? - verkligen
Har du sagt jag älskar dig till någon? - jajjemen
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - yesbox
Har du haft ett hemligt förhållande? - haha no


SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet avlidit? - nej
Har du slagit någon? - ånej
Varit i slagsmål? - never


PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? - minns inte
Har du skämt ut dig? - jag står för det jag gör
Har du ljugit för en vän? - ingen vän
Har du varit ute en hel natt? - no

Har du blivit tagen av polisen? - haha nej

Har du sovit i samma säng med någon av motsatt kön? - ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ja


SKOLAN&FRITIDEN:
Har någon varit elak mot dig i skolan? - nopsi
Hatar du någon på din skola? - nejnej
Har du gjort några framsteg? - ja förfan
Haft alla rätt på ett prov? - vi har inga prov


VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? - maybe
Har du förlorat en vän? - ne
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - njea
Har du ljugit för en bästa vän? - hell no

Av marielle grääs - 24 januari 2010 19:54

http://www.myspace.com/maryellee


  


hade ingen rolig bild, så jag lånade en ifrån google.

Av marielle grääs - 24 januari 2010 19:28

jag tog bort frågestundskiten.

kul att man har haft 98 besökare idag, och en som

ställt en fråga. haha


har nyss tagit ett välförtjänt bad efter all städning idag.

det var riktigt jävla skönt alltså.

blåsningen at 20.00 - mary like



Av marielle grääs - 24 januari 2010 07:46

uppe klockan fem imorse, lillkillen ville inte sova.

men det gick fort tills jag kunde lägga honom igen.

så jag fick sova vidare till 07.15 iallafall, skönt!


IDAG SKA JAG STÄDA. I LOVE!

mohaha, fyfan.

christian tillät míg inte göra det igår, eftersom

vi skulle laga mat tillsammans och bara ta det lugnt.

själv höll jag på gå under, det är så stökigt här.

men istället åt vi god mat, kikade film och mådde helt underbart.

jag älskar min chrippa -v-

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards