lenamarielle

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

ÅRET VAR 2009

Av marielle grääs - 24 januari 2010 20:07

Sammanfattning av år 2009


ÅRET:
Hur har året nollnio varit för dig? - riktigt najs
Bättre än förra året?  - näe
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? självklart
Har du flyttat under år nollnio? - nope
Har du hittat en ny låt som du älskar? - ooohja

Har du druckit alkohol? - sådär

Har du kysst en främling? - nej


KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit nollnio? - underbar
Har du varit kär? - verkligen
Har du sagt jag älskar dig till någon? - jajjemen
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - yesbox
Har du haft ett hemligt förhållande? - haha no


SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet avlidit? - nej
Har du slagit någon? - ånej
Varit i slagsmål? - never


PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? - minns inte
Har du skämt ut dig? - jag står för det jag gör
Har du ljugit för en vän? - ingen vän
Har du varit ute en hel natt? - no

Har du blivit tagen av polisen? - haha nej

Har du sovit i samma säng med någon av motsatt kön? - ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - ja


SKOLAN&FRITIDEN:
Har någon varit elak mot dig i skolan? - nopsi
Hatar du någon på din skola? - nejnej
Har du gjort några framsteg? - ja förfan
Haft alla rätt på ett prov? - vi har inga prov


VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? - maybe
Har du förlorat en vän? - ne
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - njea
Har du ljugit för en bästa vän? - hell no

 
 
adalia

adalia

24 januari 2010 22:19

ok jag skiter i att frågestunden är borta.

här är min fråga:
När, Hur och Var passar det dig bäst att ses?
Tycker verkligen att det är dags för dig, mig och millan att hooka!
Du har ju fortfarande(!) inte fått din födelsedags present, det börjar bli lite pinsamt nu att den har legat i min bokhylla i hundra år..

Och min nästa fråga är hur fan du lyckas hålla dig så jävla foxy trotts barn o slit o släp?? Nästan så jag vill äta upp dig ju! ;)

http://lovelywickedrude.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marielle grääs - 1 december 2010 08:22

http://lenamarielle.blogg.se/   adressen till min nya blogg. jag pallar inte bloggplatsen längre, designen går aldrig att fixa precis sådär som jag vill ha den. man kan inte välja bland så många texsnitt osv, så jag bytte. hoppas ni är me...

Av marielle grääs - 29 november 2010 09:35


med nya sängkläder blev det en otroligt varmare känsla inne i sovrummet. nu ska jag bara hitta grejer till att måla om sängen. jag gillar inredning, det är bara det jag lägger pengar på. inredning och julian. jag köper aldrig saker till mig ...

Av marielle grääs - 28 november 2010 17:18


idag tog vi oss ut i kylan, jag och julle. han somnade rätt fort i vagnen påväg till jysk. inhandlade nya sängkläder, så otroligt mysigt. sovrummet börjar faktiskt ta sig i den form jag hade tänkt. ska måla sängen bara, hitta en vit mysa m...

Av marielle grääs - 27 november 2010 12:52


jag tror varenda jävel på facebook skrivit om vattnet i östersund. okej det är parasiter i det, kanske. och? alla har druckit det i en hel vecka då det förmodligen redan fanns. gah, jag fortsätter precis som vanligt. har redan haft den där skit...

Av marielle grääs - 26 november 2010 19:39


varit på stan idag, kom hem och julfixat lite. byter inte gardiner då jag tycker julgardiner inte är speciellt attraktiva. passar liksom inte in. köpte två filmer också, ska väl se någon av dom är det tänkt. imorgon jobbar christian så jag ve...

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards