lenamarielle

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av marielle grääs - 26 januari 2010 20:03

nu ska jag mysa ner mig framför soffan.

börjar en sjudundrande film på trean 22.00

har sett den ett antal gånger, men det var ett tag sen nu.

jag minns att det var en film precis enligt min smak.


har varit duktig idag, hoppas chripps blir glad när han kommer hem.


bilden? ja vi kan väl säga att jag bjuder på den.

puss och hej leverpastej. 

Av marielle grääs - 26 januari 2010 18:45

  

- alexandra burke med bad boys, bara för att den är så jäkla bra.


- avatar! en sevärd film, helt klart värd pengarna.


-  easyline på fristilen, så grymt roligt träningspass.



  

- lägenhetsutbudet i östersund, det suger verkligen.


- alla jävla grupper på facebook.


-  tråkiga människor som inte pratar om annat än sig själva.

Av marielle grääs - 26 januari 2010 13:29

drog iväg 12.00 idag och tränade.

jag kan erkänna att jag är helt död.

easyline är bra skit de.

tror det blir spinning imorgon.

nu ska jag ta ett välförtjänt bad, sen plugga.

lillgrabben är på dagis till 16.00 idag.

chrippa jobbar, sen bandyträning.

han är väl hemma någongång efter tio ikväll.

peeys!

 

  

Av marielle grääs - 26 januari 2010 13:02

Sebastian Krantz


RMK & Co


Mix-it-up


Alexander Vasiliou

Av marielle grääs - 26 januari 2010 09:28

vi fick beslutsångest igår.

snabba cash, avatar, snabba cash, avatar?

har hört flera säga att snabba cash suger, men ingen

som sagt att avatar gör det.

då fick det bli avatar så vi slapp känna att vi kastat alla

money vi hade ner i sjön.

den var bra, lite förutsägbar, men bra.

sen påväg från bion hittade chrippa 100 riksdaler.

jaha då blev bion plötsligt billig, tack gud.


ska träna idag, vill inte men jag måste.

fan jag vill bara sova, hela tiden varje dag.


jag hoppas förresten du läste min

text sluta tävla, om inte så gör du det nu.

capish?


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards