lenamarielle

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av marielle grääs - 27 januari 2010 16:18

JAG ÄR KÄR

Av marielle grääs - 27 januari 2010 15:23

åkte ner på stan en sväng, kände mig groggy

och hoppades på att inte träffa någon.

men självklart är det en liten lus som ropar marielle!

haha jag missade camilla & daniel totalt.


köpte iallafall nya kläder till lillkillen, det behövdes.

tog bussen hem mot hooden och det satt några

riktigt balla personer bakom mig.

även att dom satt och skröt om vilka dom slagit osv.

det var inte grabbarna som skröt, nejdå, brudarna.

haha jag höll på dö alltså.

brudjävlar, väx upp och sluta slåss.

en tjej ville jag verkligen bara dränka i hennes

egna skitsnack, har jag sagt att jag hatar folk som skryter? gaah


nog om det, jag klev av och promenerade upp på jysk.

köpte påslakan och gardiner, fick pappas rabatt, alltid lika bra.

nu ska jag hämta knoddas på dagis, han lär ju inte bli

glad av att se mig direkt. han älskar dagis!


  

& jag älskar dig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards