lenamarielle

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av marielle grääs - 3 augusti 2010 19:41

såhär svarade ni på den förra.

HUR OFTA LÄSER DU MIN BLOGG?


EN GÅNG OM DAGEN 40.3%

FLERA GÅNGER OM DAGEN 18.1%

EN GÅNG I VECKAN 20.8%

VÄLDIGT SÄLLAN 20.8%


nu finns det en ny omröstning till vänster i bloggen.

är väldigt nyfiken på vad ni tycker.

Av marielle grääs - 3 augusti 2010 19:28

vi sket i dagis, drog på djungelhuset istället.

rullade in vid ett, åkte inte hem förrän efter fem.

vid tre kom pappa chrippa, morbror andré & tea dit.

ack så kul vi hade, haha jag älskar fan att vara där.

en unge frågade mig om jag målat på mina tänder, haha så söt.

han syftade på tandställningen för er som missat tågrälsen i munnen min.

jag är glad idag, gått ner 1 kilo på två dagar. det är väl ändå cred?

körde lika hårt idag, jag börjar gilla mina nya vanor.

jag har klarat mig från mackor också.

stod faktiskt och velade imorse då christian åkt på jobbet.

jag tänkte att ingen ändå skulle få reda på det.

tänkte på klippet från youtube och hindrade mig själv.

pju, jag hade haft fet ångest annars. 


mitt nya godis. 

Av marielle grääs - 3 augusti 2010 09:55

vad fan har hänt? jag har varit ovanligt trött dom senaste dagarna.

frysit, sovit, huvudvärk, jag vill inte bli sjuk nu, okej?

måste på skolan och plugga, och vart är min kraft?

funderar starkt på att ha en mamma+son dag idag.

det skulle nog julle gilla eftersom dagis inte känns som

ett alternativ idag. djungelhuset känns mera lockande.


Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards