lenamarielle

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av marielle grääs - 13 augusti 2010 14:11

LUCIANA - Say what you wanna say

Taio Cruz Ft Luciana - Come On Girl


det blir middag ute ikväll, andré & tea följer också med.

typ sista gången på 12 veckor jag får äta god/onyttig mat.

måste alltså ladda upp så jag klarar mig, haha.

ska hyra film också, det blir mys.

vi hörs inte mer ikväll, jag ska ägna hela mig åt bara chrippa.

vi hörs väl imorgon, hoppas ni andra får en bra kväll.

xoxo

Av marielle grääs - 13 augusti 2010 08:32

har precis käkat frulle, ikväll ska jag och chrippa hitta på något tillsammans.

jag vill helst att det ska ingå rörelse, typ som laserhallen.

men det känns lite tråkigt att gå bara vi två.

fantasin är helt borta, eller så har vi lite saker att göra här i östersund.

jag gillar bio, men det är alltid det man gör.

känns uttjatat. sen sitter man bara still, jag får alltid

myror i rumpan av att sitta still för länge. därför hade det

varit perfekt med något man får röra sig av.

ska plugga idag, får inte förlora vadet vårat.

pusseli!


dom bästa, mina älskade killar <3 


Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards