lenamarielle

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av marielle grääs - 18 augusti 2010 15:56

drack nyss en shake, höll i näsan och kände klunkarna glida

ner i halsen. det blir dock lättare för varje gång.

kanske för att jag inte äter något annat förutom dryckerna.

dricker bara vatten, till och med det är gott nu.

jag som aldrig gillat vatten, haha. sick!

har suttit och kollat på itrim's hemsida.

finns korta videofilmer på personer som lyckats grymt bra.

jag brukar kolla minst en varje dag, det gör att jag blir peppad.

nu ska jag på dagis, korvas har säkerligen saknat mig.

om inte annat så har jag saknat han, puss!


Av marielle grääs - 18 augusti 2010 15:46

jonas har gjort en remix, han är grym. jag har aldrig påstått annat!

Av marielle grääs - 18 augusti 2010 12:30

äter itrim's kycklingsoppa nu, den är helt okej.

faktiskt den godaste av alla.

har chokladshake också, drack det imorse.

inte alls lika gott, håller för näsan varje gång jag dricker det.

jag är kräsen, egentligen är det inte så farligt.

chokladshaken är faktiskt poulärast på itrim.

ja jag är en outsider, okej?

ska snart dra, lyssnar på lite skön musik först.


  

trodde aldrig jag skulle längta efter det här. mums!


Av marielle grääs - 18 augusti 2010 09:42

Ida Corr vs Fedde Le Grand - Let Me Think About It

 

tränade igår också, svettigt och nästan outhärdligt jobbigt.

jag är nöjd, träningsvärk i hela kroppen. skönt!

ska plugga idag, skatteverket står också på listan.

måste kirra nya id-handlingar.

tänkte ta ett bad snart, jag fryser.

puss!

  

Av marielle grääs - 18 augusti 2010 09:18

igår började jag med itrim's mat. varje portion ligger på 150 kalorier, sen

får jag inte äta något annat förutom det. jag får alltså i mig 600 kalorier varje dag.

efter tre veckor får jag trappa upp med 200 k per portion.

i vanliga fall åt jag kanske runt 3000 k om dagen, så min kropp hamnade

i någon konstig fas igår. jag har läst att det ska bli så, kroppen

rensar ut alla "gifter" i kroppen. jag fick både frossa & huvudvärk.

drack säkert 3 liter vatten igår också, har hittills inte känt någon hunger.

dom säger att man gör det dom 4 första dagarna.

jag vet att många är skeptiska till detta, och att det kan medföra

biverkningar. men man gör det endast en gång i livet, aldrig mer.

därför ska jag stå ut, jag vet att det är värt det.

sen hörde jag en tjej som trodde jag skulle få anorexia.

där har vi ett typiskt exempel på någon som inte känner mig

och min passion för mat, doh!


idag är jag mycket piggare, känner mig sjukt taggad.

jag känner mig redan lättare och ser framemot mina resultat.


  

testade den här igår, den var riktigt äcklig. usch!

maten är förövrigt inte god alls, men det funkar.

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards