lenamarielle

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av marielle grääs - 19 augusti 2010 16:06

  

drog iväg imorse och tränade, hade ungefär en sån här bild i huvudet

hela tiden. speciellt då det var extra jobbigt. tog en dusch, sen buss till

chrippa's mamma och hängde. sedan gick jag därifrån och hem.

hon bor vid triconor, så det blev många steg på räknarn.

klev typ nyss innanför dörren. idag får jag inte bara en klapp på axeln.

jag är dock förvånad över hur pigg jag känner mig, haha.

nu ska vi på middag, väntar bara på att mina killar ska komma.

dom tog ju bussen och är väl snart här.

själv packar jag ner kycklingsoppan och vatten, tjing!

helt underbart känns det nu, jag är lycklig. 

Av marielle grääs - 19 augusti 2010 09:11

tänkte dra iväg och träna snart, jag är peppad.

känns så skönt för då har man hela dagen fri sen.

hittills har jag inte fuskat med dryckerna, jag har inte ätit

nånting annat. har inte ens känt hunger heller, kan ha med min

inställning att göra. och mitt vattenintag.

jag bara vet att jag klarar det den här gången.

igår gjorde jag våfflor åt lillen, satan vad gott det luktade.

men jag höll mig, kände mig stark.

ikväll är vi bortbjudna på middag, jag medtar min kycklingsoppa.

känns faktiskt inge jobbigt.

nu ska jag packa ryggan, sen kolla buss.

hola chicas!

 

 



Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards