lenamarielle

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av marielle grääs - 14 augusti 2010 19:29

idag har jag städat lite, och efter middagen har jag pluggat.

jag, plugga på en lördag? ja hör och häpna.

nu orkar jag inte mer, ska snart se filmen.

imorgon händer väl ungefär lika mycket, så intressant

är mitt liv people. är trött också, blir väl läggdags runt tio då.

jag känner mig old. fast å andra sidan har jag ett barn

som aldrig låter oss sova längre än till 06.00

peeys! 

Av marielle grääs - 14 augusti 2010 11:52

den här har jag velat se länge. vi såg den igår, jag gillade den.

många kända ansikten, humor och massa kärlek. mums!

 

den här ska vi se ikväll, jag längtar redan.



Av marielle grääs - 14 augusti 2010 11:45

vi hade mysigt igår, åt på athena.

hyrde film gjorde vi också, men christian blev sjuk och hängig.

idag har han feber stackarn, men det är väl så när man väl är ledig.

igår var jag onyttig, riktigt onyttig. jag vågar knappt skriva allt jag åt.

kändes som det var sista gången jag skulle äta.

det är nästan så, för på tisdag tror jag att det blir

så börjar mina 12 hårdaste veckor in my life.

shaker & soppor har jag att se framemot nu.

ingen frukt, ingen fil, ingenting annat förutom vatten.

jag vet att jag kommer klara det, men tufft kommer det garanterat att bli.

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards