lenamarielle

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av marielle grääs - 12 augusti 2010 18:32

fick låna massa filmer av mikaela idag också.

vi har upptäckt att vi båda älskar disneyfilmerna.

hon har en del, och jag fick låna.

tänkte belöna mig själv med en film efter pluggandet.

nu måste jag sätta igång, see yah!

 

  

Av marielle grääs - 12 augusti 2010 16:17

åkte på bibblan imorse, satte mig ner med min klasskompis mikaela och försökte

mata igenom alla dessa uppgifter. gick väl sådär, så nu har vi en deal.

vi ska göra 4 uppgifter till på måndag, den som failar får böta

den andre 100 kr. så ikväll får jag skjuta promenaden åt sidan

& verkligen sätta mig ner och plugga.

måste hämta korvas på dagis nu, var bara tvungen att

slå en drill på dass först. sen uppdatera mitt intressanta liv här också.

puss!

Av marielle grääs - 12 augusti 2010 08:22

idag ska jag plugga, jag kommer ligga efter hårdast annars.

har mycket att göra, skjuter alltid upp saker till sista sekunden

så nu hade jag tänkt att det inte skulle bli så den här gången.


igår gick vi en långprommis, jag amanda & nicole.

mina ben vek sig nästan när jag klev innanför ytterdörren.

snacka om att jag sov gott inatt.

ska snart iväg, måste få lite sköna influenser av G.A först.

puss.


Governor Andy - Reggae profil


Governor Andy - Herr Svenssons Dotter

Presentation


I HUVUDET PÅ MARIELLE GRÄÄS.

Omröstning

VARFÖR LÄSER DU MIN BLOGG?
 DEN ÄR BRA
 BRIST PÅ ANNAT
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards